تکمیل وعده‌های به جامانده از جمله اهداف سفر به آذربایجان‌شرقی / به تبریز تبریک می‌گویم

به گزارش میانا به نقل از فارس، حجت‌الاسلام حسن روحانی صبح  امروز در بدو ورود خود به تبریز در فرودگاه شهید مدنی این شهر در گفت‌وگو با خبرنگاران اظهار کرد: بسیار خوشحالم که خداوند به من و همراهان توفیق داد که در این ماه پربرکت شعبان در دو روز یعنی امروز و فردا میهمان مردم غیور و دلاور آذربایجان باشیم.

وی افزود: در این سفر نسبت به سفر قبلی استانی که ۲۳ طرح تصویب شده بود و اعتبارات آن نیز داده شده را بررسی می‌کنیم که از آن ۲۳ طرح ،چند طرح اجرایی و چند طرح باقی مانده است و دلیل باقی‌ماندن چیست و چگونه می‌توان اجرایی کرد.

رئیس جمهور گفت: در خصوص وعده‌هایی که قبلاً دادیم، مواردی ناقص مانده و مواردی تکمیل شده است و البته طرح‌ها و برنامه‌های دیگری مورد نظر دولت در استان آذربایجان‌شرقی است که در شورای اداری بحث می‌شود و امیدواریم اجرایی و عملیاتی شوند.

وی در خصوص برنامه روز دوم سفر به تبریز بیان کرد: اجلاسی به مناسبت تبریز ۲۰۱۸ وجود دارد چراکه تبریز پایتخت گردشگری در سال‌جاری انتخاب شده است و بنده این موضوع  را به مردم تبریز تبریک می‌گویم زیرا تبریز شهر مهم و تاریخی است و دنیای اسلام این شهر را پایتخت گردشگری قرار داده است.

روحانی افزود: در این سفر با مسوولان توسعه‌گر استان نسبت به طرح‌ها و پروژه‌ها صحبت خواهد شد.

همچنین ببینید

تنها سلاح مقابله با موانع نفوذ و فتنه، بصیرت است

به گزارش خبرنگار خبرگزاری بسیج از آذربایجان شرقی، محمد بیرامی با اشاره به حوادث و …

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *